Tilaaminen ja toimitusehdot
Tilaukset tehdään pääsääntöisesti verkkokauppamme kautta. Siellä asiointi on helppoa ja turvallista, ja tuotteet saapuvat nopeasti. Toimituksia tehdään kaikkiin EU-maihin. Myös sähköpostitse ja puhelimitse on mahdollista suorittaa tilauksia tarpeen vaatiessa. Mikäli haluat tilata puhelimitse, soita meille arkipäivänä kello 10-16 välisenä aikana.
Kaikki verkkokauppamme tuotteet sisältävät valmiiksi arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Pidätämme myös oikeuden perua tilaus selvien hintavirheiden osalta, mikäli niitä on. Selvällä hintavirheellä viittaamme mahdollisiin hinnoitteluvirheisiin eli tapauksiin, joissa tuotteen hinta merkittävästi poikkeaa tuotteen oikeasta hinnasta. Asiakkaan katsotaan hahmottavan tuotteen hinnan virheellisyyden. Liikkemme ei voi taata, että jokaista tuotetta on tilaushetkellä saatavilla, ja tämänkaltaisen tapauksen sattuessa otamme yhteyttä suotaan asiakkaaseen.
Verkkokaupassamme voi asioida ilman rekisteröitymistä. Tilauksen tekeminen ei vaadi kirjautumista. Jos asioit kaupassa usein ja tietojen syöttäminen joka kerta tuntuu aikaa vievältä, rekisteröityminen voi helpottaa tilaamisprosessia. Mikäli haluat rekisteröityä palveluun, sinua pyydetään ilmoittamaan nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Varmista, että kaikki tiedot on merkitty oikein, jotta toimitukset onnistuvat sujuvasti. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Rekisterissämme olevia asiakastietoja voidaan käyttää rekisterinpitäjän markkinointitarkoituksiin. Mikäli et halua vastaanottaa markkinointiviestejä tulevaisuudessa, voit ilmoittaa siitä meille ja perumme ne.
Jokaisen tilauksen yhteidessä asiakas sitoutuu sillä hetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka voi tarkistaa sivustollamme. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille.
Kun tilaus on hyväksytty ja maksusuoritus tehty, alustava tilausvahvistus saapuu meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toinen vahvistus lähetetään, kun toimitus on pakattu ja lähetetty antamaasi osoitteeseen. Tilausvahvistus on hyvä pitää tallessa, sillä siitä voi myöhemmin tarkistaa tilausta ja toimitusta koskevia tietoja. Tilaus siirtyy käsiteltäväksi kun se on maksettu, eikä sitä voi enää muuttaa jälkikäteen. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut sähköpostiisi kahden arkipäivän kuluessa, voivat syynä olla tekniset ongelmat. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostitse.
Mikäli sinulla on tilauksen tekemistä tai toimitusehtoja koskevia kysymyksiä tai ongelmia, on helpointa ottaa yhteyttä meihin asiakaspalvelumme kautta niiden selvittämiseksi. Osaavat asiakaspalvelijamme ovat aina valmiita auttamaan ja palvelemaan. Meihin voi ottaa yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse arkipäivisin.